tisdag 24 mars 2009

Jag är BÄST!

Alla som känner mig vid det här laget vet hur jag är med inredning och städning och sånt där. Kan ju säga som så här. Jag är en duktig tjej ;) *haha*
Jag gick upp i morse och fick för mig att jag verkligen haaaaaaaaatar min soffa. Min hörnsoffa. Den knakar ju hela tiden. Så fort man sätter sig till rätta, ska resa på sig, sätta sig ner eller vad som helst... så knakar den. Det låter ju som om man fjärtar när man gör något. Men det är SOFFAN det är fel på.
Så efter 3 koppar kaffe i morse, vid 9 tiden så började jag plocka bort allting i soffan, ut på balkongen med allting för att vädra. Sen så tog jag isär soff delarna och ställde dom på lut. Gick in i datarummet och plockade bort alla dynorna i den andra och vips så var den klar för att bäras ut. men så fort jag tog den emot dörren så tog det emot så då var jag tvungen att skruva loss benen på den.. så det gjorde jag och sen så bar jag ut den. *haha*
Det var tungt.. som in i helvete.. Lär nog få ont i ryggen, men det skiter jag i. Hade jag väntat på pappa tills efter helgen så hade det aldrig gått. Han har värre rygg än vad jag och mamma har kan jag ju säga. Så jag gjorde detta alldeles själv och jag är STOLT över det :) Så nu är det lite bättre i vardagsrummet faktiskt. Soffan är lite nedsutten i mitten, men det går att fixa med lite brädor och spikar. Slå lite grand så blir det bra för både kropp, möbel och själ ;) *hahaha*

Jag är fan bara bäst alltså!
Speciellt när det gäller tokiga grejer. Herregud!
Det finns bara en av mig och det är jag!


Kände bara för att skryta lite om mig själv ;)
Nu är det gjort!


STÖRST AV ALLT ÄR
KÄRLEKEN <3




PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar