tisdag 17 mars 2009

En fördriver tiden lista ;)

Den/det senaste:

Du åt? - Tuggummi.
Du drack? - kaffe
Du kramade? - mina kuddar?
Du tittade på tv med? - mig själv?
Du satt vid datorn med? - Mig själv.
Du sov med? - som sagt, mina kuddar!
Du skrattade med?- pappa
Du brottades med? - ingen!
Vad ska du göra imorrn? - Träffa TEXI & Andreas :D
Vad har du gjort idag? - vart ute med pappa i bilen
Va det kul? - JAAA!
Vad vill du ha? - säger jag inte ;)
Vad har du för mkt av? - dåliga tankar
Är du singel? - Ja.
Är du kär? - Nej.
Vad vill du göra nu? - säger jag inte ;) *host*
Planer till helgen? - FESTA!
Har du mer en 5 tröjor? - Ja.
Har du mer en 2 byxor? - Ja.
Vill du sova nu? - NÄE!


Kryssa i för det som stämmer in på dig:


Ensamvarg:
[ ] Du hatar att skratta
[ ] Du gillar inga djur
[x] Du är oftast själv
[ ] Du umgås hellre med en bok än dina vänner, om du har några
[ ] Du har inte smsat på mer än 2år
[] Du är osocial


Anorexiabarn:
[ ] Det sista du åt var ett halvt äpple, och det är det ända
[ ] Skolsköterskan har ringt hem till dina föräldrar och undrat om du får mat
[ ] Du har tappat hår
[/] Du fryser ofta
[ ] Du äter knappt något


Självförtroendes översvämmning:
[ x ] Du älskar dig själv (lite grand)
[ ] Du är mkt snyggare än alla andra
[ x ] Du älskar ditt utseende (i alla fall mitt hår!)
[ ] Om någon säger att du är ful blir du jävligt arg
[ ] Du skulle aldrig kunna va med i en sport som gör att du kan göra dig illa
[ ] Du småfnissar åt dina kompisar för du tkr att du vinner överlägset i snygghet


Emo-typ:
[] du skär dig
[] du har svart hår
[] du bär ofta svarta kläder
[] du målar dig mkt svart runt ögonen
[x] du har dåligt självförtroende
[] du vill dö

Fjortis:

[ ] Du säger ofta da
[ x ] Du andvänder "v" i alla meningar och ord du andvänder
[ x ] Du har mkt smink
[ ] Du säger ofta fjortispower
[ ] Du bär ofta korta kjolar/linnen
[ ] Du är 14


Nörd:
[ ] Du älskar att läsa
[ ] Du kan allting om datorer och sånt
[x] Du skrattar och ibland råkar du nöffa till som en gris
[x] Du bryr dig inte ett dugg om utseendet
[ ] Du älskar skolan, eftersom man får lära sig saker



Kärlek, vänner, familj & liv:

Är du kär? - Ja.
Är du tsm me nån? - nej.
Har du varit tsm me ngn? - ja.
Skulle du kunna pussa ngn du var ihop med? - Eh, ja?
Vem gillar du? - mina vänner, familjen & en speciell person.
Har du fått nya vänner den hära månaden? - haha. jaaa :D
Vill du ha fler vänner? - självklart!
Har du för många vänner?- Nej.
Är du ovän med ngn? - japp det är jag.
Hur bor du? I en 3:a.

Är dina föräldrar fortfarande gifta?
- nej.
Är dina föräldrar skilda? - ja.
Har du syskon? Ja, 2 stycken.
Trivs du i din familj? Sådär.
Hur många bor du med? Med mamma och 2 djur.
Vill du leva? Ibland
Är du lycklig? - jadå det är jag.
Hatar du ditt liv? - nädu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar