tisdag 3 mars 2009

Underbart <3

Alltså all spänning inför denna helg var olidlig som fan. Jag var så nervös, men ändå inte. Vi pratade om alla förhoppningarna man hade inför bandet och kvällen. Vi tre hade ju höga förväntningar, vääääldigt höga och vi visste ju inte om dom skule vara så snälla som vi hade trott egentligen, eller drömt om.

Men serru, det var dom. Alla drömmar och tankar var precis som man hade föreställt sig.
Dom är fyra underbara KARLAR ifrån Lidköping och jag har då aldrig träffat ett band som är så jordnära och sköna att snacka med. hihi.

Jag hade ju fått en massa otrevliga människor som skrivit en del saker som jag trott på och mått förbannat dåligt för... inför denna helgen... kan ju säga att det var då absolut ta mig fan inte sant alltså :|
då hade han ju inte varit som han var emot mig så att säga... så bara en sak att säga till Henrik;

TACK HENRIK FÖR ATT DU VAR SOM DU VAR!
(du stärkte faktiskt mitt dåliga självförtroende lite grand!)

Hela helgen var underbar. Det går inte ens att beskriva hur underbar den var alltså.
I fredags så var jag ju nervös, inför att träffa Icka & Carro. Men det släppte när jag såg dom :)
Kramkalas på tågstation och det var joooooooooligt. hihi. Sen så åkte vi och handlade lite inför kvällen. Tacos grejer. Gick hem, började laga maten, såg på Så ska det låta och sen så såg vi ju på Scotts självklart, sen så satt vi vid datorn en sväng. Eller ja, DOM satt vid datorn ;) haha.
Sen så gick vi och la oss rätt så tidigt.. *host*... jag somnade dock inte för jag var så spänd och nervös och mådde så jävla dåligt. Fick gå upp och sätta mig i soffan för att se på tv:n... såg lite grand sen så gick jag in igen och la mig. Gick upp vid halv tio och gjorde kaffe. Dom andra sov en timma eller två.
Sen så åt vi lite grand under dagen, duschade och gjorde oss i ordning sen så drog vi iväg till Säffle. Vi tog en rundtur i bilen och hade lite sightseeing. Hur najz som helst, men kom på att Säffle är en rekte liten bonne ställe :| hatar säffle.. haha.. men inte nu då eftersom dom var där! <3

Sen så kom kvällen smygandes och allvarligt talat. Vi höll på att dö alla tre för fan :|
Dom parkerade sin buss bredvid våran coola rally-look-a-like bil ifrån Statoil. Asså va fan!
jaja, det gick rätt så bra men tjejerna höll på att flippa ur ;) haha.
(
Jag var lugn, lika lugn som en kotte!)

När vi gick in i medborgarhuset höll jag på att flippa ur. Mitt hjärta slog tusenvoltigt och pulsen var skyhög. Inte bra, inte bra. Trodde jag skulle svimma alltså, men det gjorde jag inte som tur var. Hade varit liiiite pinsamt.. men men... höll på att skämma ut tjejerna oxå, dom skämdes för mig där inne. Ropade på Robban, men dom ville få mig att vara tyst.. :| jag som ville ha hans uppmärksamhet för deras skull... men jaja...

När dom började spela så dog jag.
Reste av kvällen kan ni läsa om i Ickas blogg eller Carros blogg.
Kan ju bara säga att heeeeela helgen fram till söndag kväll var så jävla underbar så det går inte ens att sätta ord på det. Grabbarna är dom underbaraste fyra män jag någonsin har träffat :) <3


Scotts,
Henrik, Roberto, Claes & Lillen;
Fyra underbara MÄN!



Angelina är vääääääääääääääääääääääääääääldigt nöjd, glad, lycklig över denna helgen & jag mår så jävla skit bra så det går inte ens att beskriva!!!

Bilderna KANSKE kommer till veckan ;)
Var man inte kär i Scotts eller Henrik förut, så visst fan blev man det nu!
Henrik, Lillen, Claes & Robban..
asså... ja... jag är kär!


<3



TJINGELING
PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar