fredag 3 april 2009

Dagen(z)!

DAGENS KLÄDSEL: Grå tunika, vita byxor, & strumpor, rosa BH & trosor.
DAGENS TANKE: Vart tog solen vägen?
DAGENS KÄNSLA: Glad
DAGENS HÄNDELSE: Final i Hockeyn :P
DAGENS LÅT: En gulnad Lapp
DAGENS VILL HA: Säger jag inte ;)
DAGENS SAKNAD: Tessan, Carro & Jennika <3
DAGENS DUMMASTE: Att solen är borta!
DAGENS DROG: Datorn, msn, kaffe & livet.
DAGENS ÅTERSEENDE: Brorsan ikväll :)
DAGENS ROLIGASTE: träffa brorsan & se på hockeyn.
DAGENS TRÅKIGASTE: att solen är borta sa jag ju förut!
DAGENS FINASTE: som varje dag; JAG så klart! *haha*
DAGENS KRAM: den får min bror ikväll!
DAGENS PUSS: den vill jag ge till Scotts, Tessan, Carro & Jennika!
DAGENS KÖP: säkert något gott ikväll.
DAGENS GODIS: choklad!
DAGENS HUMÖR: är inte det samma som känslan? GLAD!
DAGENS AVSLUTANDE: TINGELING TINGELING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar