onsdag 15 april 2009

En fördriver-tiden-lista!

PERSONLIGHET

är du blyg?- ibland...
är du smart? - alltid!
är du långsam? - njae...
är du stressad? - aldrig....
är du tålmodig? - Ibland
är du djup? - Ja
är du öppen? - Ja
är du ärlig? - Ja, ärlighet varar längst
är du positiv? - alltid
är du rolig? - Det får jag höra OFTA xD
är du ansvarsfull? - ALLTID

VÄNSKAP
har du svikit en kompis? - jo :(
har du förlorat en bästa vän? - jag har många bästa vänner!
har du sagt att du älskar en kompis? - Ja
har du sovit med en killkompis? - Ja
har du sovit med en tjejkompis? - Ja
har du pussat en av samma kön? - YES!
har du slagit en kompis? - slåss aldrig.
har du en kompis som vet allt? - haha xD jaaa!
har du berättat hemligheter? - Japp

KÄRLEK
har du blivit sårad? - alltid..
har du haft stadigt förhållande? - Ja
har du krossat någons hjärta? - nej, alltid jag som får det krossat.
har du gett någon ditt hjärta? - japp!
har du "playat"? - NÄE!
har du sagt att jag älskar någon och menat det? - bara när jag menar det.
har du sagt att jag älskar någon, och ljugit? - NEJ
har du varit otrogen? - nej!

FAVORITER
favorit låt just nu: Scotts - Grand hotell.
favorit pryl: Mobilen, Datan
favorit film: Dirty Dancing
favorit bok: Det - Stephen King
favorit lärare i skolan: engelsk läraren.
favorit plats: i soffan med en bra film.
favorit frukt: Jordgubbar, äpplen & banan.

ÖVRIGT
har du sytt? - japp.
har du opererat dig? - japp, 3 år sen.
har du cyklat omkull? - jadå
har du sjungit i duschen? - haha xD ALLTID!
har du hoppat bungyjump? - nej, men jag vill :D
har du fobi för något? - Spindlar och ormar
har du sett någon dö? - ja
har du varit på begravning? - ja 3 ggr.
har du sagt att du hatar någon? - Japp!

LIVET
svart eller vitt: svart/vitt
rött eller blått: rött
skriva eller tala: Tala
vatten eller cola: vatten
mobil eller mp3: Mobil med MP3 ;-)
snygg eller charmig: både och...
lösgodis eller choklad: Lösgodis & choklad :P (helst choklad)
frukt eller grönsak: grönsak
film eller serie: Film
festa eller softa: softa.
sommar eller vinter: SOMMAR :)
fredag eller lördag: Lördag
ljus eller lampa: Ljus
övervikt eller undernärd: MKT övervikt.
kärlek eller vänskap: Vänskap & kärlek
bio eller hemmakväll: Hemmakvällar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar