onsdag 8 april 2009

FBK eller HV? SM guld?

Asså jag är nervös.
Nervös som en åsna innan den ska sövas ner.
Mina nerver är nånstans och klättrar på en klätter vägg som aldrig tar slut i höjden.
Min hjärna är inte som den ska. Mitt hjärta slår tusen volt. Min puls är skyhög.
Asså detta är inte bra. :|

Blir det FÄRJESTAD eller HV71 som tar hem SM bucklan ikväll?
Blir det stor fest på Torget eller i JKP?

Det har INGET att göra med Scotts i alla fall. Okej, kanske lite då ;)
Det ska bli så fasansfullt roligt att få se dom igen. Träffa Cajjo & Icka :) Längtar som en tok!

Men.. det som jag är mest nervös för.
Det är ikväll. Ikväll avgörs det om FBK tar hem SM guldet 2009 och blir SVENSKA MÄSTARE i ISHOCKEY 2009.
Asså.. hallå... det avgörs IKVÄLL... fyfan...

Som sagt, lika nervös som en åsna innan den ska sövas ner.
Hur dom nu ser ut och agerar det vette fan för jag har aldrig sett det med egna ögon :|

Urs.
Nu ska jag dricka mera kaffe, sen så ska jag ta mig en macka, sätta mig vid tv:n,
Slå på kanal5 och se på vakna med the voice för dom är sköna. hehe ;)

Yeah baby.
urs och fy för att vara nervös!

SM GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULDET SKA HEM TILL KARLSTAD IGEN ;D
Så äre med den saken!



STÖRST AV ALLT ÄR
KÄRLEKEN <3




TINGELING TINGELING
PUSS PUSS PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar