torsdag 2 april 2009

Ojdå!

Ojdå!

Jag har visst inte bloggar här inne på ett bra tag nu såg jag :)
Lika bra att skriva några rader när jag ändå är inne på att skriva av mig perioden.
Asså, ni som läser min blogg..
Har ni någonsin känt er lurade? Asså typ utnyttjade?
Jag har fått en konstig krumelur känsla av att jag är lurad, utnyttjad pga min snällhet.
Den är skum denna känslan.
Det går inte förklara varför jag känner det så här. Det går inte sätta fingret på det.. :|
urs.. den är obehaglig. Jag mådde hur jävla bra som helst i morse och igår osså kommer denna känslan nu...
*suck*.. det är som jag alltid har sagt.. man får aldrig vara glad nån jävla dag.
Jo igår då :)
igår var jag hur glad och mådde hur jävla bra som helst utan nånting, några som helst problem.
Så jävla skönt.. men idag... nädå... denna känslan... :| urs urs urs!

jävla skit känsla :|
det ryser i mig... urs!


Jaja.. igår i alla fall så gick allting helt flytande.
Allting flöt på :)
körskolan gick hur bra som helst. försäkringskassan vill jag bara kyssa rätt på mun för dom gjorde
Så att jag mådde skit bra.

matchen för övrigt.. DRA DIT PEPPARN VÄXER!
Säger som min underbara ängel, Tess; FITTOR HELA BUNTEN!


PUSS PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar