måndag 26 januari 2009

Dagen(z)

DAGENS KLÄDSEL: vita pösisar, vita strumpor & en tjock röd tröja
DAGENS TANKE: hmm.. ska jag chansa eller ska jag glömma?
DAGENS KÄNSLA: glad, förvirrad & lite ledsen...
DAGENS HÄNDELSE: hämtade Scotts biljetterna & blev sjuk :/
DAGENS LÅT: hakuna matata :P
DAGENS VILL HA: säger jag inte :) <3
DAGENS SAKNAD: Scotts & mammas kramar...
DAGENS DUMMASTE: att jag blitt sjuk förstås.. orkar inget!
DAGENS DROG: datorn :/
DAGENS ÅTERSEENDE: såg mamma en snabbis idag..
DAGENS ROLIGASTE: att jag la tilll han på msn :|
DAGENS TRÅKIGASTE: fortfarande att jag blitt sjuk... lyssnar du inte?
DAGENS FINASTE: att fick höra att jag var vacker av en av mina bästa vänner :) <3
DAGENS KRAM: av ingen :(
DAGENS PUSS: ingen vill pussa mig för jag är sjuk
DAGENS KÖP: Scotts biljetterna!
DAGENS GODIS: inget godis.. eller jo lite marianne för att pigga upp mig själv!
DAGENS HUMÖR: samma som där uppe ju.. :|
DAGENS AVSLUTANDE: FÄRJESTAD TAR HEM SM GULDET 2009 xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar