lördag 24 januari 2009

Ny blogg!

Ja, asså.. jag tröttnade rejält på allting med wordpress. Det var inte så bra som man trodde det var, man kunde aldrig göra något med den. Ville man ändra designen på den så var man tvungen att "köpa" krediter på den..

Nä...
SÅ nu så tog jag och gjorde mig en blogg till på blogspot. Har en annan oxå men den är HEMLIG ;)
Den får bara lilla jag läsa för den är min egen kärleks blogg.

*hihi*
Idag då.. lördag.. igår.. fredag då var jag ut med texi på harrys. skit kul var det :D
enormt roligt att få komma ut bland folket igen. träffade lite typer här och där. full vart jag, så in i helvete.. idag.. mår jag pyton.. :/ men men.. det får gå ändå.

Var på hockey idag oxå :)
Hur roligt som helst. Såg Niklaz, snyggare än vanligt :/
urs och fy. Träffade det andra folket där oxå, Alexandra kom och ville ha värsta kram kalaset, roligt det ju :) Sen så var Petra på hockey oxå med sina vänner. Liv och hennes gubbe.. ja gud va folk det kom. Roligt ju.

Tony kom oxå och frågade jag vad jag skulle göra ikväll..
jag sa att jag skulle hem till min pojkvän och då vände han på klacken och gick :P haha.
kan bara tänka mig vad han ville.. jävla mini tony!


Nä nu bli det smörrås och tea och sen sova.
bloggas i morron <3

här är min gamla blogg;
http://angelinaz.wordpress.com
Tjingeling
Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar