torsdag 29 januari 2009

Önskelista

Okej, folket runt omkring mig vill veta vad jag önskar mig när jag fyller år. Jag har väldigt svårt att önska mig saker och ting.. men jag ska göra ett litet försök, så här kommer en liten lista på vad jag önskar mig.. :)


Presentkort på dessa butiker;
  1. BIO
  2. Lindex
  3. H&M
  4. IKEA

En bra & fin liten kalender från GALLERIX ;)
blommor vore fint oxå.

Sen så hade det ju suttit bra med en fin mobil som en Sony Ericsson w850i oxå då ;) *haha*
men den kan man ju bara drömma om än så länge.. *haha*...

Ja, så där då... en liten, liten lista på vad jag önskar mig :)
Det är ju några saker till, men det är saker jag håller mig för mig själv...
OM ni inte skulle göra det åt mig, men än så länge håller jag det för mig själv!



Tjingeling
Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar