måndag 26 januari 2009

En vecka kvar...

tror inte ens det är en hel vecka kvar... fan det är bara 12 dagar kvar... snart en hel vecka..
urs och tvi och blä.
men men... fylla år gör ju alla.. men att närma sig the big 30... jovars.. det kanske kommer gå bra, får se hur jag överlever den helgen. man vet aldrig vad som händer när det kommer stor besök på just besök :/ *mama mia* roligt blir det i alla fall.. hihi..
på lördagen blir det min familj & släkten som ska komma. på söndag blir det mina vänner... så det blir säkert hur bra som helst :) ska bli kul i alla fall. längtar lite småttigt faktiskt.

som jag har sagt förut;
jag fyller 30, är halvvägs till 60 men känner mig som 20 ;) *haha*

det där tycker jag är en bra beskrivning på min nya ålder som jag ska ha i ett år. sen så blir det ju 31, men det är inte så farligt.. man är ju i 30 års åldern i 10 år, sen så blir det 40. men gud.. urs... :/ nu vart jag rädd... tyst nu...
30-strecket i 10 år, det duger för mig... tror jag. innan jag är 40 så ska jag i alla fall ha mig en karl, två barn, en villa, en volvo och en hund, nä två hundar ;) jag ska ha mig en svenne familj. *hahaha*... HIT MED EN KARL!

natten har varit lite si så där.. hostat som en tok, rethostan har kommit tilbaka, den som jag blev av med före jul. typiskt så.. bara jag inte blir sjuk tills jag fyller år :/
får se hur den blir under dagen... kanske ska be mamma åka förbi vårdcentralens apotek.. eller så har hon host medicin hemma tror jag... får se...

jo.. jag spådde mig igår :P *hihi*
på telefonen. hur roligt som helst, fick prata med en tjej som hette Lina. Hon sa en väääääldigt massa godsaker. Det mest korten hon fick upp på tarot, det var bägaren. Alla som kan tarot kort vet att bägaren betyder kärlek ;)
Hon såg att det är en ny person jag har börjat tänka på, det såg hon i korten. sen så beskrev hon denna personen lite och... njae... han är svåråtkomlig i livet, lite egen av sig, lite barnslig, han är i min ålder, reser mycket.. *hmmm*... :/ hon frågade vad Han var för tecken och jag sa det, plus mitt.. då la hon ett nytt kort och det var fruktbarhetskortet *haha*.. sen så när hon lagt det sa hon att vi skulle tänka på och skydda oss om ni inte vill ha nåt ;) *haha*... en rolig tjej som jag snackade med... så till sommaren, sa hon.. träffas här och där först och främst, sen så skulle vi träffas oftare och mycket mer intensivare. så till sommaren / hösten skulle jag räkna med att den nya mannen blir min.. vem han nu är :P
det är roligt att spå sig må ni tro ;)

Tror man på allting som har med spådomar, drömmar att göra så är livet mycket enklare!
I believe in my dreams & my fortune tellers!!

Nu bär det av mot duschen & lukta gott gott!!

Tjingeling
Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar