söndag 25 januari 2009

Master of puppets!

Sitter just nu vid datorn och lyssnar på Metallica. Vet inte varför, men jag var bara tvungen att sitta och lyssna på dom. Dom är hur bra som helst :)
Blandad musik smak man har då..
Scotts & Metalica. haha. Herrregud!

Jaja..
idag blir det i alla fall en lugn dag.
Ska bjuda mamma på kyckling gryta ikväll tänkte jag :)
Hon lagar ju alltid mat när jag är hos henne, nu ska hon få igen för alla dom gångerna hon har bjudit mig. Vare sig hon vill eller inte. *haha*. Men igår sa hon att det skulle gå bra.. så vi får se om hon dyker upp eller om hon ringer senare. Det blir säkert bra ska ni se.

Annars så blir det lugnt. Ska försöka hinna med att göra klart mina slams så jag får iväg dom, ska även be folket om ursäkt för att jag inte svarat dom på länge :( Har ju inte haft "tid" till att slamma när det varit annat i vägen. *hehe*. Men nu börjar det bli bättre, så nu ska jag ägna mig åt slammarna idag tänkte jag. Tv:n, slams, godis & en massa filmer. Det blir en bra och härlig söndag.

Som sagt, igår så bytte jag blogg adress. Vart så trött på designen på wordpress. Det var inget roligt där längre, man var ju tvungen att köpa krediter för att få ändra skiten. Jävla skit sida...!
Hade den ett bra tag, men tröttnade mer och mer ju bättre jag försökte göra sidan. Det gick ju inte så jag bytte till denna. Mycket mycket nöjdare med denna sidan ;)
Ska vi slå vad om hur mycket längre jag har denna? ;) *haha*


Nu blir det en lätt lunch i alla fall.
Är hungrig. Börjar få tillbaka aptiten nu för tiden,
det är skönt för då äter jag mer och då går jag kanske ner i vikt igen.

Jo förresten, jag pratade med Gunilla, en tjej ifrån kursen som gjorde operationen två veckor före mig. Hon har ju gjort sin andra operation nu. Eller ja, i februari förra året.
Ahem.. denna smärtan som man ska gå igenom efteråt.. den är olidlig och man vill bara dö säger hon. Den håller i sig i två dagar och sen så blir bättre.. :|
ahem.. *host host*... Birgitta, jag skiter i den andra operationen!
Eller nä... GE MIG SMÄRTAN FÖR JAG VILL HA BORT SKITEN!


Tjingeling ling
Puss Puss

1 kommentar:

  1. Äntligen.. =) välkomen till blogspot.
    ja den här var finare. =) Kul med hockey, skönt att höra att även han var på matchen. Kram kram

    SvaraRadera