måndag 26 januari 2009

Hockeyn.. kan inte glömma!

(kolla in hur han står.. :| *woff*)

alltså denna matchen...
i lördags.. den var rena rama nöjet att gå på.
men för det första.. Niklas.. du snodde min favvo plats..
hade ju värsta utsikten ;) *haha*

men men.. fick en bra plats nu med Olvenius personerna.
sköningarna :) hihi.
(fast jag kommer aldrig ihåg vad HON heter.. bara att han heter Bengt!)
men men.. vi fick denna gången platsen över där spelarna går in :D
det tyckte brorsan om i alla fall. han tyckte även om att stå och titta mot vänster,
medans jag försökte att INTE titta åt vänster utan rakt fram.. kollade lite åt vänster
men på Alexandra och inte på han.. *host, där ljög jag mig blå!*...

aja.. men i alla fall.
Underbar match, underbar stämning, underbar plats :D
och underbart folk...!

6-3 mot timrå för fan.
Kan det BLI bättre??
ja.. förutom en sak då..
eller två saker, men den andra saken håller jag för mig själv..
men den första är att;

FBK TAR HEM SM GULDET 2009 <3

1 kommentar:

  1. Det där med SM- guldet 2009 kan ju du få drömma om lite till ha ha..

    SvaraRadera