måndag 26 januari 2009

I am torn apart..!

Alltså vad är det med mig?
Jag som hade släppt taget om han... Nu när jag satt och snackade med den underbara Tessan på msn..
så sa hon att vi skulle dra ner på 91:an.. jag sa att jag kunde vara hemma och göra i ordning allting inför kvällen sen, eftersom vi ska ha tjej kvällen. Jag hade ju inte tänkt att liksom följa med så dom får träffa han. Det hade jag låtit dom göra själva.. men så säger hon att jag ska med ändå och så jävla svag som jag är... inför en viss person.. som jag inte vill se... *suck*.... :/
då får jag väl dra med då... men... AAAAAAAAAAAAAAAAAH!

när Du sa det där om att han är singel igen...
allting kom upp i huvudet igen. precis ALLT som har med han att göra...
hans röst, hans moves, hans kropp... alltså.. snälla Gud.. jag ber dig.. skär ut mitt hjärta.. :'(

jag vill inte börja tänka på han igen.
absolut inte.. noway in hell...!

Damn my brain & my heart.
Be still my heart or i will cut you out!


Tjingeling
Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar