fredag 6 februari 2009

EN dag kvar nu!

Ja nästan i alla fall. I morron är det EN dag kvar tills man har sin riktiga födelsedag.
Men jag ska fira med familjen i morgon, sen så på söndag kommer det några vänner.
Det blir ju inget sånt där jääääättestort kalas, det har man ju inte råd med. Men hade jag haft pengar så hade jag fan ringt och bokat Scotts :D fan vad cooolt det hade varit.
Men det kostar väl skjortan att göra det.. men nån gång kanske :)


Idag har jag i alla fall dekorerat alla tårtorna. Sen så har pappa varit här med lite saker han hade köpt på IKEA :) muggar med fat. Det var bra för det behövdes. hehe. Sen så hjälpte han mig med datorn för den har ju börjat krångla, så på måndag ska vi åka in med den.. jag blir utan dator i tre dagar från och med måndag.. :|
*snyft*... men men.. den ska rensas i alla fall. Lika bra att få det gjort tycker jag!

Nu ska jag i alla fall snart gå och sova.
Ska upp tidigt i morgon och få i mig lite frukost.


hejsvejs!

<3


TJINGELING LONG
PUSS PUSS

1 kommentar:

  1. Hej världens vackraste 30 åring. =)
    hoppas att du har haft en underbar dag. Tillsammans med din familj och dina nära vänner.
    Vi kommer och firar dig nästa helg och det ser jag verkligen fram emot. Saknar dig så jag blir tokig.

    Jag passade på att utmana dig också. =)
    Kolla in på ameena´s blogg så får du se. det är i fotots tecken.
    kram kram

    SvaraRadera