måndag 2 februari 2009

Tvätten klar!

ääääääntligen är tvätten klar :)
Nu hänger den på tork och jag kan slappa.

ikväll blir det i alla fall CSI NY på femman, sen efter det vet jag inte.
kanske sätter mig här och gör nåt åt hemsidan och bloggarna, eller så blir jag kvar
i soffan och ser på dvd. får välla se vad det blir... kanske ska skriva en köplista inför i morron :/
det är rätt så mkt som behövs hem till tårtorna... öh.. får välla se vad det blir!

Nu snart blir det mat, är inte hungrig, men måste käka nåt ändå..!
ett självförtroende är något jag saknar, nån som har nån idé för att kunna pigga upp det hos en själv? förutom att man måste ställa sig spritt språngande naken framför en spegel och säga att man är vacker.. :/ det vill jag helst INTE göra...!

Men är tacksam för tips!
PUSS PUSS
<3

1 kommentar:

  1. Du är bäst på att få mig glad. När jag pratar med dig så känner jag mig älskad, du får mig att må bra.Du hjälper mitt dåliga självförtroende kan jag lova dig :)

    SvaraRadera