onsdag 4 februari 2009

Tankeläsare!

I mitt förra inlägg så skrev ju jag vad som skulle göras i morron... städa, skura badrummet m.m..
Nu är det ju så att mamma och jag har en speciell relation... hon ringde nyss och sa, utan att jag hade sagt något till henne att i morron så skulle hon kommer över för vi ska göra rent badrummet... hon skulle hjälpa mig med det sa hon.. plus att vi ska städa hela lägenheten... haha.. :|
det är skrämmande ibland.. hon verkligen vet vad jag tänker.. men jag hade ingen tanke på att be henne om hjälp, absolut inte. så ringer hon nu och säger att hon ville ha något att göra så hon skulle komma över.. haha... ja jag säger så det.. tankeläsare är vad hon är :)

men det är bra att jag får hjälp för det är mkt som ska fixas.. mamma får ta garderoben och göra iordning den som hon tycker jag ska ha den för hon tjatar hela tiden om den... haha.. :P

jag tar resten av lägenheten :) haha.
oh well... ville bara berätta detta... tyckte det var coolt att dela det med er! *haha*

<3

TJINGELING
PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar