torsdag 12 februari 2009

Torsdag, om två dagar!

Om TVÅ Dagar kommer familjen Asklöf/Svensson hit :)
Fy fasiken vad kul det ska bli. Det är ju Therese, Robin, Ameena, Carro & Philip. Dom två sist nämnda är syskon till Robin så det ska bli kul att träffa dom. Carro har jag snackat med på bilddagboken och på msn. Hon är jättemysig och härlig. Av allt jag har hört så verkar hon vara en toppen brud med hjärtat på rätta stället. Så det ska bli kul att träffa hela gänget. Det ska bli städat och fint innan lördag i alla falll.
Idag orkar jag dock inte ta itu med det för min rygg är inte som den ska. Det gör ont i den :(
Så det får bli att vila idag känner jag. Det kan vara stolen man sitter på vid datorn oxå, men det tror jag inte. Tror det är efter förkylningen, min rygg rukar strula efter att jag har haft den.. :|
Det låter sjukt men så är det tyvärr...!


Annars idag så blir det nog lugnt. Mamma ska prata med den där Britta som ville ha hjälp med att städa. Vet inte när det blir eller så, men vi får välla se om hon ringer mamma eller om mamma får tag på henne. Blir det inte det så tänker jag tjata på mamma om att åka iväg till solareturen för jag vill ha en ny soffa, eller åtminstone två nya fåtöljer. Ska ha bort denna hörnsoffa jag har för den är nersutten och den knakar och jag är trött på att höra det knaket och braket. Rätt så irriterande, för har man besök här så tror folk att man pruttar när man reser sig.. jävligt pinsamt, men jag är ju bra på att försvara mig själv. *haha*.

Så det blir säkert något gjort under dagen må ni tro.
Får se när och hur och vart!

Nu är det ca 4 dagar sen jag fyllde 30 år, och inte känner jag mig äldre eller konstigare.
Det känns ingenting har jag ju sagt. Äldre? näää!
Man blir bara äldre på ett papper, äldre till sinnet vette fan om jag blir. Kommer jag aldrig att kunna bli.
Man blir inte äldre än man gör sig, så det så!


Nu blir det lunch, om inte morsan ringer förstås!
Tror jag får ringa henne för jag vill ju inte åka iväg för sent till Britta heller.



<3



Tjingeling Ling
Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar