onsdag 4 februari 2009

Idaaaag!

Är det onsdag och då betyder det att det är 3 dagar kvar till lördag. Dvs då sthlms folket kommer på besök och tills det är melodifestivalen :) Kommer vara skit nervös för fan. urs och fy..men men..
ska kolla på det på kvällen sen.. duka fram chips och gott gott och sitta i soffan och glo på programmet.. får väl se om brorsan är kvar hos mig på kvällen och går hem efteråt :)

vet att på lördag kl 11 kommer pappa, mamma och Nicke. sen vid 12 så kommer sthlms folket :)
asså det ska bli så sjuuuuuuuuuuuukt roligt så det är helt otroligt. längtar som en tok!

idag har jag i alla fall bakat tårtbottnarna.
Det blev stooora härliga såna oxå :) en rund och en fyrkantig. så det är bra, på fredag ska vi göra en sats till med två stycken för det behövs. det ska ju bli över 25 personer här på båda dagarna så då behövs det mycket tårta känner jag på mig :)
*längtar efter att få se presenterna oxå*
vet att sthlms folket hade med sig hur fina som helst till brorsan när han fyllde 30 :) så nu är det min tur och jag väntar med spänning. haha. fan vad kul det ska bli :) wohooooo!

i morron då blir det stoooooor städning. det behövs nu när allt folket kommer.
så mattorna ska ut på balkongräcket och det ska dammas, dammsugas och skura golvet. kläder ska hängas in och vikas in i garderoben, toaletten ska skuras från golv till tak, det ska diskas.. det är mkt som ska göras så det är väl fan dags att sätta larmet på mobilen så man kommer upp i tid kanske ;)

japp så blir det med andra ord...

<3




TJINGELING
PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar