onsdag 18 februari 2009

Glädje, sorg & besvikelse!

Säger bara en sak: JÄVLA FSK!

Dom ställer ALLTID till det för mig.
Vad är det frågan om egentligen? Min läkare sa samma sak. Vad håller dom på med där nere? Dom vet ju om att jag INTE kan jobba pga ryggen, att det inte finns något jobb :|
han blev rent av förbannad idag när han fick reda på allting från mamma och pappa. urs, det var inte roligt att träffa han må ni tro. fy! scary!

men men.. det börjar ordna upp sig lite grand i alla fall. inte så mycket, men det är på gång nu. och det känns skönt. väldigt skönt.. en rejäl lättnad över att pappa ville hjälpa mig. *pustar ut*

nu har jag inget mera att skriva i alla fall.
orkar inte skriva av mig för mycket i bloggen, känns lite för privat..
alla som känner mig vet att jag har skrivit av mig i min bilddagbok.

Kanske uppdaterar senare!

TJINGELING
PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar